KONKURS NA NAJLEPSZĄ GAZETKĘ SZKOLNĄ WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 – NOWE TERMINY

Informujemy, że w związku z sytuacją uległ zmianie § 6. Regulaminu konkursu. Poniżej zaktualizowany harmonogram:

  1. Termin nadsyłania kompletnych zgłoszeń (tj. gazetki konkursowe wraz z kartą zgłoszenia) upływa 10 czerwca 2020 r.
  2. Organizator ogłosi oficjalne wyniki do 30 czerwca 2020 r.
    1. Prześle informację do szkół, z których pochodzą zwycięskie zespoły redakcyjne.
    2. Opublikuje listę laureatów na stronie internetowej: sp368.edu.pl/konkurs-gazetka-szkolna
    3. Dyplomy i nagrody dla uczniów ze zwycięskich zespołów redakcyjnych będą dostępne do odbioru u organizatora pod adresem Ostródzka 175 w sekretariacie szkoły. (Zaplanowana wcześniej uroczystość w ogóle się nie odbędzie.)

Przypominamy o konieczności wysyłania gazetek w formie papierowej.

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia wysłane do tej pory.

Organizator

Skip to content